Sjukstugan

I natt blev G sjuk också så nu är alla sjuka förutom de två minsta men de har fått vara hemma idag ändå.
Jag ska försöka ta dom till dagis i morgon tror jag för de har ganska tråkigt hemma.

Jag tror det vänder nu och jag mår nog lite bättre och det är bra då det finns så mycket att göra och som jag vill göra. Massa tvätt och fix här hemma och sen har smeden hört av sig och ville ha hjälp med några tidsresor ( berättar mer sen vad det är) på museet och det vill jag ju inte missa!

Jag har gått tillbaka från att ligga som ett utskitet äppelskrutt till att bli mamma Tjat nu och försöker styra upp lite här hemma. Hela familjen är ju hemma och det blir väldigt rörigt då och nu får det vara nog.

Jag har fixat och trixat runt lite här hemma och nu har jag slängt i lite färg i håret.

Nu tänker jag bli frisk, jag har fått nog av snor, yrhet, hög feber och allt!

Vågen stog på 76.4 kilo imorse och det är ju bra. I dag försöker jag att äta allt fast jag inte är hungrig och det har gått ganska bra.

Nu jävlar är det slut på sjukstuga!

Kommentera här: