TGIF (Thank God Its Friday)

Äntligen fredag och snart helg igen.
 
Men nästa vecka börjar G jobba och det känns ju lite tråkigt men även lite skönt då vi kan gå varanndra på nerverna av att vara tillsammans 24/7 hela familjen. 
 
Imorse vägde vi in oss igen för att se om det ger något att äta LCHF (fast jag äter med NC =no carbs/ MF =medium fat, typ) och jag har gått ner 800 gram,
Yay!
G står still och Molly har inte vägt sig än.
 
Jag blev jätteglad att vikten rör sig neråt igen då jag laggt på mig några kilon sen i våras.
Hoppas bara jag hinner gå ner de innan operationen bara så jag inte blir nekad för att jag gått upp lite i vikt ( typ 4 kilo eller något sånt) det är väl ganska vanligt att man går upp när det är ledigt och man slappar runt utan några rutiner? Men fyra kilon kanske är i största laget så jag skäms ju lite också..
 
Nä nu borde dagbarnet dyka upp snart så nu ska jag jobba lite, kanske vi tar en tur i skogen och plockar med blåbär, vi får se!
 
Jag har köpt en "tassel" undrar om jag blir lika poppis som Maria Montazami nu? ;-)
 

Kommentera här: