Kan ju bara bli bättre

Hmmm, vaknade av regnet och innser att tvätten som hänger på baksidan inte står under taket = dyngsur tvätt..
 
Sen vaknar småtrollen och springer runt och skriker och slår i dörrar och teroriserar Teddy och hans kompis som sovit över i natt, suck..
 
Sen när jag börjar ställa fram helgfrukost och precis tänker börja koka ägg och göra mysigt ställer sig G och brer sina två knäckemackor vid bordet innan jag hunnit lägga fram brödkorgen alls och då blir jag sur för så gör vi ju på vardagarna men jag trodde vi skulle ha helgfrukost med framdukat och att sitta länge...
 
G är på mycket dåligt humör...
 
Lowe spiller ut en full chokladmugg i kökssoffan och på mattan under, stöön..
 
Mille kastar en leksak gång på gång i golvet tills bägaren rinner över för mig och jag slänger ut den i regnet... ( behov av angermanagement, kanske??!)
 
Okeeej, nu kan semesterns första dag bara bli bättre...
 
Bilden lånad härifrån.

Kommentera här: