Milles lilla fot :(

Mille har haft lite ont i sin ena fot och haltat lite ibland de senaste dagarna.
Jag var helt säker på att det var stortån för det var där han pekade så idag efter jag kommit hem tänkre jag att jag skulle titta närmare och eventuellt klippa nageln som jag trodde växte snett eller något.
 
Men när jag håller på och klämmer på tån och tar på nageln och tillslut tittar under foten ser jag ett vitt område med en liten svart prick i under lilltån istället.
 
Jaha tänker jag, en sticka och hämtar en pincett och när jag sätter den där exploderar området och ut skjuter en massa var och det blir ett djupt hål under då upptäcker jag att tån är blålila omkring också så vi åker till Närakuten och de tittar och lägger om och så får vi en tid att komma tillbaka 21.20 ikväll då läkaren ska ta en titt.
 
Stackars, stackars lilla killen som går och har ont och vi missar helt vart han hade ont..        :(

Kommentera här: