Torsdag

Japp så blev det torsdag.
Idag var G hemma med Mille och foten. Mille är hur pigg och glad som helst så det känns konstigt att han måste vara hemma men jag förstår hur läkaren menar med alla bakterier på en förskola.
 
G körde mig till jobbet och då bestämde sig Lowe att följa med mig dit så han har varit med hela dagen. Både han och jag tyckte det var väldigt mysigt faktiskt och han vill gärna följa med mig imorgon igen, vi får se hur det blir.
 
Jag längtar till i morgonkväll för då startar min efterlängtade (dock bara tre veckor långa)  semester, jippi!! och på lördag får vi finbesök som ska bli så mysigt!
 
När jag kom hem idag var huset upp och ner, vi har gubbar här som instalerade en ny varmvattenberedare och en fläkt så vi var tvugna att flyyta runt på grejer i hela huset och på måndag kommer dom och sätter in en luftvärmepump också, svindyrt men det kommer bli så bra.
 

Kommentera här: