Lördag

Sov ganska länge men vaknade med en hemsk huvudvärk (i värsta bakfylleklass fast jag inte festat då rå mer än att jag åt lite fredagsgodis innan jag somnade strax innan kl 22) anntar att jag drack för lite vatten och knappt något te igår och att det är därför.

Fick ta ett helt gäng tabletter innan det gick över sen hade vi ett långt samtal med det problemomspunna barnet och beslutade att vi inte längre tänker betala för dennes internet och ryckte sladden. Någon gång måste hen förstå handling och konsekvens... Man kan inte skita i allt och inte bry sig och sen räkna med att få allt man vill ha, även om man är deprimerad eller något annat.. hårt men jag kan inte längre..

Ikväll har dottern bestämt att hon ska få kalasa med en vän och vi andra får snällt lämna bostaden. Vi tar till flykten hos svärmor och bjuder in oss på middag.

Molly ska ha filmkväll med bästakompisen och vill inte bli störda av jobbiga bröder eller föräldrar och jag förstår henne helt och hållet!

Nu ska jag hoppa in i duschen medans G är på jympan med Lowe. Sen är det städning som gäller för imorgon är det släktkalas för fjortånåringen med våfflor till alla, hoppas vi kommer ihåg att ställa om klockan bara...

Datorn fungerar bra men jag verkligen hatar och lägga in allt som jag vill ha det på den, alla bloggar jag läser, favoritsidor jag besöker och alla inloggningar som jag måste komma ihåg igen. Phu, kan inte allt bara vara som jag vill ha det från början?!

Kommentera här: