Morgondagens kvällsaktivitet

Hmm, de ringde från stället jag och dottern skulle imorgonkväll och avbokade på grund av sjukdom.

Jaha, så kan det gå, och det gör ingenting för vi fick en ny tid nästa tordag (skärtorsdagen) så det kommer bli av i alla fall.

Då kan jag skippa plockandet och smörjandet och fixandet idag då och kanske, kanske hinner jag boka någon annan som kan proffsgöra fixandet och plockandet så jag blir riktigt fin... :)

Vi ska nämligen bli fotograferade av proffs och då måste man ju va fin!

Vi var ju iväg och fotade oss förra året (födelsedagspressent till Molly förra året) och så snubblade jag över ett erbjudande i år igen och tänkte att det kunde vara kul, speciellt nu när jag har blivit ännu smalare.

Dessa bilder får bli mina "efterbilder", jag har ju lovat att lägga upp mina "före och efterbilder" snart.  Så nu får ni vänta lite till innan dessa bilder kommer upp, hahaha!

Jag har blivit tokig i Tradera just nu och handlar jeans i storlek 42 i ren skär lycka! Det är så roligt att kunna ha en storlek som jag inte har haft sen jag var typ tonåring. Det kom ett par Espiritjeans i lådan idag som jag köpte för 52 kr och en cool blus i vintagestil för en tjuga. Woop, woop!

Kommentera här: