Släktkalas

Idag har vi firat Molly (igen) med släktingar och vänner.

Det har varit en underbar dag med mysig stämning förutom innan alla kom då jag hade psykbryt av stress ( tål igen alls stress nu för tiden) och kan inte fungera då.

Orden fastnar i huvudet, jag stammar och allt runtomkring snurrar snabbare och snabbare och jag blir helt störd. Stackars familj..

Men när vi hunnit att städa av, tagit Teddy till fotbollen, fått på de små hela och rena kläder och fått fram allt vi skulle bjuda på så blev det bra igen. Jag vet inte varför jag inte kan med att stressa, jag är nog trasig i huvudet.

Nästa gång så tror jag att jag överlåter det sista fixet innan gästerna kommer till familjen och går en promenad istället för att inte jag ska få en hjärnblödning och att familjen får lite lugn och ro!

Men som sagt, när alla kom så blev det jättebra, så bra att jag glömde att föreviga dagen men hann ta några bilder på dottern och fikat ialla fall.

Vi bjöd på Våfflor, dagen till ära, med massa smaskiga tillbehör och jag har ätit alldeles för mycket denna vecka. Det får bli en rejäl uppstramning imorgon.

Inatt stälde vi om klockorna till sommartid också. Det känns som om tiden springer fram nu och vi har redan planerat midsommarplaner i Norrtälje med mera. Herregud snart är sommaren här... Woop, woop!





Kommentera här: