Okej!

Det gick helt okej hos psykologen faktiskt.
 
Det var en kille i min egen ålder som passade väldigt bra till det som han jobbar med.
 
Vi connectade bra och det kändes naturligt och inte alls särskilt pinsamt.
 
Jag både stammade lite och rodnade hela tiden men det var inte alls svårt att prata ändå.
 
Han trodde det här kommer ta tid och att jag kommer gå hos honom ofta med det var jag ju beredd på att det kommer vara så.
 
Nu är lådan öppnad och det är bara att kämpa vidare!
 
(Bild lånad på nätet)
 
Nu har jag förtjänat lite Ben & Jerry, frågan är bara vilken smak jag ska välja, har så extremt svårt att välja saker..
 

Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Va modig du är! Nu kan det bara bli bättre. :) Säg till om du vill ha lite kbt.. Tex åka buss eller nåt så kan jag följa med! Kram

Svar: Tack Veronica! Vi kommer dit,så småningom om och då behöver jag nog lite sällskap! Kram♥
Avell

Kommentera här: