Onsdag

Regn, regn, regn.
Det bara regnar dag som natt och det tär en del på mig.
 
Jag blir så påverkad av vädret och känner mig ganska mulen jag med.
 
Har trollen hemma för det går värsta kräksjukan på dagis och jag vill inte att de ska få det också nu när de precis haft feber och förkylning.
 
Jag har massor att göra iskolan men kommer göra det när G kommit hem och kan ta trollen så jag kan jobba ostört.
 
Det är det som är det bästa med att gå på en distansutblidning, att man kan jobba vilken tid på dygnet man vill. Nackdelen är att man måste ha en massa självdisiplin och komma igång med arbeten med en gång så inte allt samlas på hög och man måste göra en massa samtidigt.
 
(Just nu önskar jag mig en systemkamera som klarar av detta mörker både inne och ute!)
 
 

Kommentarer:

1 Carola:

skriven

Håller även Benjamin hemma av den anledningen! Han får vara hemma denna vecka.

Svar: Okej! Jag tror nog att mina får vara hemma resten av veckan också då vi verkligen inte vill få kräksjuka!
Blev lite skrämd av att du skrev att det låg barn och kräktes i hallen där, inget man vill mötas av när man hämtar ju. Hoppas ni och vi klarar oss från det nu.
Kram♥
Avell

Kommentera här: