Helgen

Oj, Oj, oj vilken helg!
 
Massa input i hjärnan så jag nästan fått överslag. Först fortsättningen på kursen och sen Milles kalas på samma dag, jättekul men utmattande som fan.
 
Jag fick ett diplom och nu kan jag utföra Soul body fusion på folk, det är lite spännande faktiskt fast jag måste nog läsa boken för just nu fattar jag inget, det bara virvlar runt i skallen.
 
Jag vet inte vad jag tror på och måste landa i detta.
Halva mig tycker att sånt här "hokuspokus" inte kan fungera men halva mig är nog ganska fascinerad.
 
Jag kände mig väldigt avslappnad och lugn och jag såg ju faktiskt en sak som som andra sa de sett men det kan ju förklaras som hjärnspöken också, så jag vet inte.
 
Jag tror iallafall inte att jag kommer praktisera detta på någon mot betalning eller så iallafall utan det här kommer vara en grej för mig själv...
Hembakade cupcakes (hallon/vit choklad och rosa frosting rött bär & choklad/ schweizernöt med vit topping, grönt bär), hembakta bullar och köpeprinsesstårta med Spiderman på.

Kommentera här: