Telefonblogga och tänder

Fy vad det är svårt att få till det när man bloggar över telefonen, min lur ändrar ord när jag minst anar så det blir väldigt fel hela tiden, jag tror jag ska hålla mig till att blogga från datorn egentligen.
 
Jag fick tillslut tag på en tandläkare men de har inte tid förens imorgon så då får det väl bli så då.
 
När Teddy kom hem från skolan så var inte tanden lös som han sagt från början utan den gjorde ont så det var ju bra. Jag ska även ringa vårt försäkringsbolag och anmäla skadan, det är sånt man ofta glömmer men inte denna gång, så det så!
 
Nu ska jag krama mina barn och be om ursäkt för att jag varit surmamma idag, mest ska jag krama dottern som faktiskt har aktiverat småtrollen nu på eftermiddagen så jag kunde lämna in alla uppgiferna i naturkunskapen, klara och genomlästa!
 
Tack, finaste prinsessan!♥
 

Kommentera här: