Samma samma

Sitter här och äter min kvarg med bär och funderar på det här ständigt återkommande ämnet kropp och bantning.
Jag vill egentligen inte sitta här och äta kvarg utan jag vill äta vanlig mat, kolhydrater eller bregott på mackan som jag inte heller ska äta, jag vill kunna äta allt!
 
Jag vill bara vara nöjd med den jag är men men jag kan inte så jag bantar nästan jämt och försöker pressa mig ner i vikt men jag går knappt ner något, min kropp verkar så nöjd att väga det den gör nu.
 
De som vet säger att man inte kan äta 1300 kalorier om dagen och inte gå ner men då är jag nog ett medicinskt under för jag går inte ner nu på 1300 kalorier och lägre än det kan jag inte gå då jag blir helt hjärndöd och vänder ord och saker bakofram när jag pratar och bara vill sova och sova...
 
Jag vill ha en kurvig kropp som fungerar som den ska och jag vill inte väga mig igen någonsin då jag bara blir ledsen när jag ser siffrorna på vågen.
 
Efter operationen ska jag be G att gömma vågen så jag inte ställer mig där för jag har läst att man kan gå upp i vikt efter en sån här op då kroppen lägger på sig en massa vatten och svullnad efteråt som kan ta upp till sex månader att få ordning på.
 
Jag vill vara hälsosam inte fanatisk, hitta jämnvikt men det är så svårt men jag kör på till måndag och sen äter jag vad jag vill (inom rimliga gränser förstås) under läkningsperioden och sen börjar jag träna igen (jag kommer inte få träna på ett tag i början, kommer inte ens gå upprätt den första veckan och kommer att äta starka smärtstillande mediciner plus att jag ska ta sprutor på mig själv varje dag efter operationen).
 
Så här skulle jag vilja se ut, inte vältränad eller jättesmal utan kurvig och vacker utan hänghud och celluliter men då måste jag nog operera både armar och ben (och brösten förstås då de är det ställe jag gått ner mest på tror jag, från C-kupa till tomma A-kupor då A-et mest består av hud, tur att det finns vadderade behåar:) utöver magen för egentligen är det på mina ben det värsta hänget sitter på men dom kan man inte fixa via landstinget tyvärr:

Kommentera här: