Söndag

Städdag och sanering av hemmet.
 
Jag tänker att det kan vara bra att torka med sprit på alla ställen där man tar mycket som handtag och kranar och sånt, det borde minimera bakterier här hemma.
 
 
Jag förstår ju att om man får infektion i operationsärret så får man men jag vill ialla fall minimera risken att få det på alla sätt jag kan tänka på.
Jag ska även tvätta så mycket jag hinner idag för sen kommer jag nog inte orka sköta tvätten på en vecka.
 
Jag börjar bli väääldigt nervös, på gränsen till panik faktiskt. Åh, vad ger jag mig in på egentligen?! Nej, jag ska inte tänka så, detta SKA bli bra!
 
Så det så!
 
Bye, bye hängmage och välkommen snyggmage!!
 
Så här kommer den antagligen inte bli men man kan ju hoppas!
(Undra om man är för gammal för att pierca naveln??)
 

Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Ååå lycka till!! Är säker på att det kommer att gå jätte bra! ;) Fast förstår att du är nervös... operationer är aldrig kul. Stoor kram!

Svar: Tack! ♥kram
Avell

Kommentera här: