Torsdag

Det känns så tungt i huvudet idag.
Jag får dra mig fram på ren vilja känns det som.
 
Det gick bra att lämna barnen imorse förutom att jag var en mostermamma som både skrek och svor på morgonen. Lowe vägrade sätta på sig de byxor jag tagit fram och tänkte gå i kortbyxor i stället.
 
Här har jag två val, låta ungen gå i kortbrallor och frysa och jag får skämmas ihjäl eller ta ett bråk och tvångspåklä honom.. Nu löste det sig att jag tillslut hittade ett par mjukisbyxor (egentligen för tunna att ha ute så här på hösten, jag föredrar att barnen har jeans eller liknande) som dög så då fick det bli så då.
Pust!
Sen när jag gick hem kände jag bara hur det bränner bakom ögonlocken och jag börjar gråta. Jag vet faktiskt inte varför, jag är inte speciellt ledsen eller så bara så förbaskat trött på allt just nu. Men jag har så svårt att sova på natten, drömmer mycket och otäckt och vaknar med huvudvärk.
 
Så rullar det på just nu men det blir nog snart bättre.
 
Jag och G ska iallafall på bio på lördag så det händer något roligt.
 
 

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Fin blogg :)

2 carola:

skriven

Vet du vad jag tror? Att du har en inre stress inför operationen. Roligt med bio vad ska ni se? Kramizz

3 Viktoria:

skriven

Det är kanske så, blandat med en släng dödsångest och tvekan på att jag gör rätt som utsätter mig frivilligt för en operation för att få en normal mage som jag kanske aldrig ändå visar för någon. Men jag tänker att jag måste tänka på open som en rekonstruktion av magen och inte plastik så den ska rekonstruera något som det är fel på inte bara snygga till för utseendets skull men det är svårt..
Vi har inte bestämt än vad vi ska se, det spelar egentligen inte så stor roll, bara att få komma ut lite och göra något annat! Kram♥

4 Nedtystad:

skriven

"Nedtystad" är ett projekt som startades upp mitten av september 2012. Syftet är att problemen ska fångas upp i bild, under hösten 2012 kommer temafotograferingar arrangeras för att nå målet att få folk att se, inte enbart höra om baksidan av samhället.


- tillsammans kan vi få ut ett budskap.
"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något"


Gå gärna in och rösta vilket/vilka samhällsproblem ni anser vara aktuella bland oss idag!
Förslag utöver de alternativen som i nuläget finns är givetvis välkomna.

http://www.facebook.com/groups/140906989388479/

Kommentera här: