Här borde det stå något..

Har varit hemma hela dagen med en mycket krävande sjukling, inget har passat och allt vill han ha, som vi då inte här hemma, dessutom vill han spela tv-spel som jag är urusel på och inte vet hur man gör med och då blir han arg och kastar sig på golvet och gråter, och mellan varven så nyser han så det blir snor överallt och är trött och ledsen..
 
Det är ingen vila att vara hemma med sjukt barn alltså!
 
Sen blev jag väldigt arg på äldsta sonen för jag har beställt studentmössa till honom men den har inte kommit än och så säger han idag att de ska ha mösspåtagning i morgon (jag har aldrig tagit studenten och har inte en aning om allt runt det, jag vet inte ens vad mösspåtagning är?) och behöver sin mössa imorgon??!!
Varför har han inte sagt något tidigare om det så jag kunde hunnit ringt upp företaget och bråkat om att inte mössan har kommit??
Jaha, la ut en förfrågan på FB och bästa N svarade att vi kunde få låna hennes sons gamla, en räddande ängel i nöden!
 
Så snällt!
 
Så vi tog en liten kvällspromenad dit och hämtade hem den och nu kanske kvällslugnet äntligen infinner sig hos familjen kaos, förhoppningsvis...
 
Jag har för övrigt ätit mängder av fruktsallad idag, det är ju så rackarns gott!
 
 
 

Kommentera här: