Äsch

Det är inget bra att var hemma så här, jag är nu gul i skallen och har hittat ett hus som genast sög tag i bo-på-landet magen och inte vill släppa taget.
 
Jag drömmer mig dit och hinner möblera upp hela huset, tänka ut saker vi måste fixa till och flytta dit i fantasin tills G drar ner mig på mattan igen med en liten suck och "vi kan inte fllytta dit"...
 
Meen, jag villll juuuuuu!!!
vill jag skrika och stampa i golvet som en treåring men jag vet ju att han har rätt.
 
Jag har bara jobb här, flyttar vi så blir jag arbetslös och vi har så mycket som måste fixas på det här huset innan vi kan drömma om att flytta fast jag önskar att det gick att strunta i och fixa och bara sälja som det är för jag tror aldrig vi kommer fixa allt ändå och då är vi ju liksom fast här för alltid.
 
Suck!
 
Det är helt klart inget bra att vara hemma med sjukt barn helt enkelt.
(Nu har Lowe fått feber och Mille är feberfri och pigg så G får vara hemma med Lowe och Mille får vara med mig och dagbarnen i parken.)
 
Tänk det här huset rödmålat, rosor planterat under fönsterna och en gång med poiner fram till entrén, ett växthus intill och en syrenberså, åhh..

Kommentera här: