En första


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min stad
Dag 03 – Mina föräldrar
 Dag 12 – I min handväska
 Dag 13 – Den här veckan
 Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag igår?
 Dag 15 – Mina drömmar
 Dag 16 – Något jag skäms över
 Dag 17 – Mitt favoritminne
 Dag 18 - Min mat
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
 Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
 
Dag 25 – En första
 
Jag har funderat och funderat på någon "första" men kommer inte på något, jo, visst, skulle jag kunna skriva om första barnent eller förlossningen eller så men det känns inte så roligt. Första gången jag hade sex känns heller inte som nå¨got jag skulle för mitt liv skriva om här i en blogg, nä, jag vet faktiskt inte...
 
Sen minns jag inte någon speciell första heller typ som när jag åt sparris eller så, det mesta jag gör har jag gjort förut och när första gången var har jag glömt bort då det inte är så viktigt.
 
Så det blir ingen "En Första" .
 
 
 
 

Kommentera här: