Hurra, hurra för våran Lowe ida'!

Min troll fyller sex år!
 
Jag kan knappt tro det, vad tiden går!
Jag har så pass svårt att få in det att jag råkade köpa tårtljus med en femma på, hahaha!
 
För sex år sen blev jag igångsatt för att föda Lowe, det var två veckor innan beräknad förlossning men jag mådde såpass dåligt psykiskt så de tyckte det var bäst att sätta igång lite tidigare.
 
Jag var stor och tjock och det tog lite tid men sen föddes en underbar liten kille!
 
När han var bebis ville han alltid vara nära, han låg nästan på mig dygnet runt i tio månader, sen åkte jag iväg till sjukhuset ett par dagar för att göra min GBp- operation och då släppte han taget lite om mig.
 
När Lowe var två år så opererade han bort sina halsmandlar för han fick andningsuppehåll när han sov, det var otäckt. Jag har alltid varit lite extra harig när det gäller honom när han var yngre men nu är han en sån tuffing som klara sig bra med det mesta han tar sig för men han kommer alltid att vara min lilla skrutt ändå!
 
 
 
 

Kommentera här: