Lördag

Har inte mått bra så det blev en lite bloggpaus .
Har haft väldigt ont i huvudet sen i tordags och varit ljuskänslig som attans men jag tror det är lite bättre idag.
Jag kan få sån här migränaktig huvudvärk i samband med mens med det brukar inte sitta i så här länge.
 
Tur i oturen så var jag ledig igår och kunde ligga på soffan nästan hela dagen,
Lowe var hemma igår också men det ska mycket till för att han ska få vara det igen när han är nästan frisk för han tog Mille med och drog i väg så jag fick cykla byn runt och leta, när jag väl hittade dom så höll jag på att spy av huvudvärken och jag hade värsta tunnelseendet,
det var rätt otäckt.
 
Jag gav trollen utegångsförbud för resten av dagen.
 
Sen kom G hem från jobbet och hämtade sin väska och gitarr och åkte till Prag.
Han kommer hem på måndag igen, jag hoppas allt går bra med flyg, boende och spelning. Tyvärr har jag så svårt att glädjas över hans turne' eller vad man ska kalla det. Jag tänker bara på alla värsta saker som kan hända och oroar mig konstant för flygolyckor, rånmord och annat hemskt som skulle kunna hända, alltså hur gör man för att släppa taget och glädjas egentligen?
 
Jag vet ju att han kan ta vara på sig själv men det tycker inte min hjärna som oroar sig så det gör ont...
 
Idag kommer barnens mormor hit och vi ska fira Lowe lite med tårta och mys, jag behöver aktivera mig så jag inte tänker så mycket men det är så tråkigt när man inte har några pengar att göra något för, men vi får hänga här hemma.
 
I morgon är det visning i huset i Gnesta men jag tar mig inte dit nu när G är på vift och nästa visning är på måndag och då är G fortfarande inte hemma, synd för jag hade verkligen velat titta på huset. Jag mejlade mäklaren om någon annan tid men hon svarade väldigt snorkigt att hon inte hade tid mer än de visningarna som fanns.
Synd!
Jag hoppas den här helgen går väldigt snabbt och att det blir en ny helg snart!
 
Nog om det, ha en bra lördag!
 
 
 
 
 

Kommentera här: