Mina ambitioner

 

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Min stad

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 20 – Den här månaden
 Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 25 – En första
 Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Ambition betyder stark önskan (att lyckas).

Jag har väl egentligen inga ambitioner just nu.
 
Inga när det gäller jobbet för det har jag det för att kunna betala mina räkningar och för att jag tycker det är ett bättre alternativ till förskola för barnen.
När det gäller familjen och hemmet så är jag ganska nöjd förutom att jag någon gång ska hitta det perfekta huset på landet någonstans där jag och G (när barnen flyttat ut dårå) kommer leva lyckliga i alla våra dar ;-)

Kommentarer:

1 Marie-Louise:

skriven

det är skoj att läsa dina reflektioner - men tyvärr är jag just nu ganska kass på att kommentera... Kram

Kommentera här: