Tisdag

Hemma och vabbar för Mille.
Han är varmrufsig och har en annan röst än vanligt.
 
Mille blir så skojigt klartänkt när han har lite feber, säger med klar lite hes röst de allra intressanta små saker, gullungen min.
Sen bråkar trollen med varandra en massa också när en eller båda är sjuka, det är inte så roligt.
 
Jag har tröttnat på att vara rosaorange i skallen och ska försöka göra en avfärgning till om det inte blir bra så färgar jag håret rött igen tror jag. Jag är fortfarande väldigt nöjd med friyren iallafall men tror att frisören får klippa ännu kortare uppe på huvudet nästa gång (hur ofta måste man klippa sig när man är korthårig egentligen, var tredje eller var fjärde vecka?).
 
Nu ska jag sortera ungefär 328 omaka strumpor:
Ha en bra tisdag!
 
Ett litet egokollage,
Före och efter:
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: