Aj

Jag får så ont i min magen, att återgå till jobbet är inte lätt verkar det som.
 
Jag ringer hit och dit och får sura svar om än det ena, än det andra och jag får ont, ont, ont i min mage och mår illa.
 
Jag är tjänstledig för studier, min tjänst finns kvar och jag har rätt att bryta min tjänstledighet när jag vill men ändå så låter det som om jag ska bli utan jobb när jag ringer för det inte finns barn i området osv, det är ju inte mitt fel?
 
Jag är ju redan anställd och har en tjänst ju!?
 
 
Jag vill inte bråka om något, jag vill jobba och få pengar så jag kan betala mina räkningar och slippa leva på CSN som inte räcker till.
 
Det här suger och är så typiskt, fan!
 
 

Kommentarer:

1 Becka [fotoblogg]:

skriven

Åh, hoppas verkligen att det blir bra idag ändå. Att något överraskande händer som gör hela din dag! Det är det minsta du är värd finaste. <3
sv: Tack så otroligt mycket finaste du! Så glad jag blir, verkligen.
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
Kramar. ♥

Svar: Tack, dagen blev tyvärr inte bättre, men imorgon är en annan dag. Kanske man borde starta den med lika fin pannkaksfrukost som du gjorde så kanske den dagen blir en toppen dag?! Kram
Avell

Kommentera här: