Blogga?

Bloggen är inte så intressant just nu.
Jag skriver för negativt hela tiden och det händer kanske inte särskilt intressanta saker.
 
Jag tänker just nu mycket på hur jag vill att min blogg ska vara och kommer fram till att jag måste tänka en del till.
 
Jag spyr just nu lite på sånna där bloggar som alltid är sååå fantastiska och allllt är sååå underbart och roligt  heeela tiden men jag tycker klagobloggar också är trista.
 
Jag tycker att sånna som bara handlar om kläder och grejer till barn eller vuxna hela tiden är jättetråkiga också för behöver man verkligen så mycket grejer och kläder hela tiden, finns det inget roligare att lägga pengarna på?
 
Äh, jag vet inte hur en bra blogg ska vara just nu och jag måste fundera på om min blogg är något att ha eller om jag ska ge upp den..
 
Återkommer..
 
*Livskris big time*
 

Kommentera här: