Det är mycket nu

Det är lov, kanske det sista lovet som trollen kan vara hemma på ett långt tag.
 
Jag fick just reda på att jag börjar jobba på en förskola på måndag!!
 
Det får bli som det blir förhoppningsvis blir det toppen.
Jag städar vidare här hemma och rensar för när jag börjat jobba så vet man inte när jag kommer hinna göra sånt. Jag vet hur det var för länge sen när både jag och G jobbade heltid utanför hemmet så att säga och stressade som glaningar till och från dagis och allt runt om, vi hann aldrig städa ordentligt och fixa hemma.
 
Så nu känns det ännu viktigare att det rensas och vi får jätteordning på allt igen för jag ska ju både jobba och gå i skolan från och med nu och fram till skolavslutningen.
 
Det som känns värst är att trollen kommer få längre dagar på sin förskola och att de inte kommer kunna vara lediga alls utan det blir varje dag alla dagar i veckan och heltid för dom nu.
 
Jag ska fortsätta röja, nu ska köket rensas har jag tänkt men först te!
 
Gammal bild
Till helgen ska jag köpa mig en stor bukett blommor för det är jag värd!

Kommentera här: