I dag är temat på fotoutmaningen Arg

Arg,
det passar ju ganska bra idag, jag är arg.
Arg och ledsen och rädd faktiskt.
 
Ja, vuxna kan också vara rädda och jag är en ovanligt "harig" vuxen.
 
Jag kommer inte få börja jobba som dagmamma utan jag kommer få flacka runt som en jävla trasa på förskolor runt om i kommunen.
Inte få ha en plats och veta var jag ska eller någonting...
 
Jag är inte så ledsen över att inte få jobba just som dagmamma men jag är arg och ledsen för att inte vara något värde, att inte ha någon plats helt plötsligt efter åtta års tjänst, inte något att säga till om, ingen som vill ha just mej utan bli kastad hit och dit och hoppas på att någon tar emot om jag har tur..
 
Det får mig att stressa upp mig och jag kommer liksom inte ner igen.
 
:-(
 
Det här drar igång min panikångest big time och jag sitter och får ingenting gjort, skolarbetet ligger orört och kameran känns inte alls kul att plocka fram just nu.
 
Arg
men mest ledsen och uppgiven
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: