Snart färdig

Nu har jag tvättat allt, precis allt som vi hade som behövdes tvättas.
 
Även sånt som jag haft undanstoppat för jag inte riktigt orkat ta tag i det och tvätta som småmattor och överdrag och överkast som legat i en kasse jättelänge och inte blivit tvättat för jag prioriterat vanlig tvätt i stället.
 
Maskinen som är trasig fortfarande (blocket innuti är sprucket) har hoppat och vibrerat och låtit som en galen bergssprängare på speed men det här är absolut sista rycket, jag ska köra slut på den jäkeln för vi ska få en ny maskin!!
 
Japp, ni läste rätt, vi vann mot tillverkaren och de ska stå för en ny maskin till oss för det är tillverkningsfel på denna som går sönder hela tiden!
 
Jag vet nu även vilken förskola jag ska jobba på och det lutar åt att jag måste åka buss dit, hur det nu ska gå?
 
Jag tror att det går att cykla när det blivit lite mer vår men det är ganska långt så jag får starta jättetidigt fast jag vet inte för jag har inte fått mina tider än.
 
Nu ska jag skriva en artikel om runor som jag skulle ha lämnat in för länge sen i skolan!
 
 
 

Kommentera här: