Yey!

Kameran kom idag så nu ska jag lära mig allt om skärpedjup, ISO, inställningar och en massa annat spännande!
Har en tjock instruktionsbok att läsa, massor av tipssidor på nätet och några andra sidor och så har jag fixat ett bättre redigeringsprogram på datorn som jag också måste lära mig så nu kommer jag vara fruktansvärt insnöad på detta ett tag,
Projekt Proffsigare Fotografering startar nu!
:-)
 
(Här skulle jag sätta in en fin, nytagen bild men jag orkar inte packa upp skatten ur sin väska efter att G så noga packat ner den för natten nyss..)
 
 

Kommentarer:

1 ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★ :

skriven

Hej! Såg att du tävlat om en kryssning i en blogg och tänkte bara tipsa att du kan tävla hos mig också för ytterligare en chans att vinna! Så var gärna med om du inte redan kommenterat min tävling! :)
http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment
Kram!

Kommentera här: