Ihoptorkad hjärna blandat med barnsnor

Mille har jättemycket feber och snorar överallt, eller nej, nu ljög jag, han ligger ju bara still i soffan och snorar. Stackars liten.
 
Lowe fick G lämna på dagis för jag blir skogstokig på honom just nu, han är frisk och uttråkad och gör bara massa dumheter och skriker, kastar saker och förstör när inte alla i familjen följer hans minsta vink.
Man får inte säga nej till honom för då bryter tredje världskriget ut och jag klarar inte av det så han har det bättre på förskolan än här.
Undra hur sent man kan hämta ikväll?
Nejdå, jag ska hämta honom i normal tid jag lovar.
 
Jag hinner inte med det jag ska med sjuka barn och G är knappt hemma alls, det är repningar, fotbollsträningar och annat så jag känner mig fruktansvärt ensam och jävligt trött på tvätt, städ och plock.
 
Funderar på att rymma hemifrån men har ingenstans att rymma, kan man åka på en helgkryssning alldeles själv?
Nej, det kostar för mycket iallafall.
 
Så, nu har ni fått läsa hur eländigt självömkande jag är just nu och det är ju inte roligt så jag återkommer när det känns lite ljusare igen!
 
Blääääääää!
 
 
 

Kommentera här: