Måndag

Lowe är fortfarande sjuk och båda trollen är hemma. Jag ska vara extra duktig i skolan denna vecka då det har blivit lite si och så med det den senaste tiden.
 
Vi håller på att vänja Mille av med blöjorna, han är jätteduktig men glömmer sig ibland så det blir lite extra tvätt. Tättmaskinen låter mycket konstigt när man cetrifugerar så jag får köra på det näst lägsta varvantalet så tvätten är ganska blöt när den är klar men det är ju rent ändå. Reparatören ska komma i eftermiddag, jag tycker det är så skämmigt. Han är ju här mer än oss nästan och jag känner mig som en hispig hemmafru som hör konstiga ljud från maskinen.
 
Köp aldrig en Ariston tvättmaskin säger jag er bara!
 
Nä, nu ska jag gå in i skolan och se vad som denna vecka bjuder på för spännande uppgifter!
 

Kommentera här: