Så var det redan torsdag

Väntar barn... dagbarn dårå ;-)
 
Kallt som på istiden och så jobbigt att kliva ur sängen och ner på det iskalla och dragiga golvet. Det hade varit lite mer okej om vi bodde i ett sekelskiftshus på landet men inte så här dragit och kallt i ett radhus från åttiotalet- Inte okej!
Brrrrrrrrrrrrrrrr!
 
Ingen vill gå upp och gå till skolan eller jobba, denna familj är nog egentligen av den sorten som skulle behöva gå i ide på vintern, helt klart.
 
Det gick bra att träna igår men men det går lite sämre med skolan för jag hinner/orkar inte med allt jag vill göra. Jobba, träna,städ, TVÄTTA (har så mycket tvätt så masinen går på dyngnet runt just nu..) och skolan på det. Men ikväll måste jag sätta mig ner och göra allt jag inte gjort så jag kommer ikapp igen, måste!
 
Min nyttiga äggfrukost sket sig idag då jag glömt att införskaffa ägg så det blev en skiva av mitt hemmbakade bröd istället med både bregott och ost men jag tror inte det kan innehålla så jäkla mycket kalorier ändå så det är okej enligt mej. Men jag ska äta strikt resten av dagen,
  • Makrill i tomatsås och sallad till lunch 
  • kyckling med grönsaker till middag 
  • lättkvarg med bär och lite sötningsmedel till mellis om det behövs.
Sen blir det ett träningspass ikväll
.
 
 
 
 
 

Kommentera här: