Avell goes Kissie

Så har man varit på Östermalm och piffat till fasaden lite, köpte en deal på Let´s deal för ett tag sen och nu var jag där och fick Vistabel i pannan och mellan ögonbrynen och lite Restylane i linjerna från näsan till munnen.
Det gjorde lite ont men det gick snabbt så det var helt klart överkommligt.
 
Typiskt nog tog jag ju ingen före och efterbild (och min fotograf ;-) fick inte följa med in i behandlingsrummet, så det blev inga actionbilder heller), men jag ser skillnad på linjerna mellan munnen och näsan men själva Vistabelet kickar inte in förens om några dagar fattade jag det som så jag märker ingen skillnad än i pannan.
 
Tjejerna som jobbade där var jättetrevliga och duktiga på sin sak så jag litade helt på att de kunde vad de gjorde och det var en fin och lyxig salong med diplom på utblidningar som de hade deltagit på så stället kändes mycket seriöts.
 
Det var iallafall spännande och intressant upplevelse och det jag vill med det här är att se mig själv i spegeln och tycka att jag ser lite piggare och frächare ut,
det här var för mig och inte för någon annan!
 
:-)
 
newlook logo
 
Bilder från Karlaplan på vägen till salongen
 
 
 

Kommentera här: