Bättre sent än aldrig!

Jag har ju helt glömt bort att skriva lite om produkterna jag fått i mina Glossybox hitintills, ju!
 
I min första box kom ett nagellack i en blågrön färg som kanske inte var det bästa lacket jag haft, det finns bättre nagellack helt enkelt.
och en hadkräm som var bra men den doftade inte så gott, lite tantdoft med puderlukt eller något.
En tvål med en god apelsindoft som var bra men jag blev lite torr av den på kroppen men det kanske var en handtvål egentligen?
 
En jättebra och otroligt mjuk och fin anskitskräm från Akademikliniken låg med i boxen, den kan jag rekomendera varmt fast jag tror den är lite dyr.
Sist men inte minst fick man en tub Wen, som ni kanske sett på teveshop eller reklam. Den var jättebra att använda lite av efter tvätt så mina lockar ska bli mer framträdande men jag tycker inte att den funkade så bra att tvätta håret med, jag tyckte det inte kändes riktigt rent, dessutom doftade den mint vilket jag helst inte vill lukta mer än ur munnen faktiskt.
Sen fick man en "bonus" någon typ av vitamindryck.
Men jag är nöjd att få pröva på produkter som jag vanligtvis inte skulle köpa och testa!

Kommentera här: