Glossybox Juni

I juniboxen kom det ett läppbalsam som jag aldrig hört talas om förut. Det gjorde sitt jobb och var bra men det smakade inte så gott, jag har svårt för läppgojs som smakar konstigt eller har smak i huvudtaget.
 
 
Ett superbra lack fick man denna gång från China Glaze som är jättefint, jag rekomenderar starkt!
 
En volymprodukt till håret fick man också, den fick dottern då jag inte vill ha mer volym i mitt hår och en ögonfransböjare jag använt några gånger men inte fått in snitsen med än.
Elizabeth Ardens berömda kräm följde med men jag har inte använt den än för jag hittar den inte, städade bort den första semesterveckan men den dyker väl upp senare antar jag! :-)
 
Jag tänker fortsätta prenumenera på Glossybox ett tag till för att det är kul och spännande att få tjusiga paket med intressanta produkter som jag vanligtvis kanske inte skulle ha prövat!
 
 

Kommentera här: