God morgon, onsdag!

Här händer inte mycket. Jag jobbar, kommer hem och går och lägger mig i princip.
 
Igår var jag så trött att det blev mat från donken, inte för att ungarna klagar men ändå, sen skulle jag och dottern se ett teveprogram men jag somnade så klart, Zzzz.
 
När jag cyklade hem igår blev det punka på cykeln så jag fick gå hem men  som tur är kan G köra mig till jobbet idag och hämta fast då får jag sitta kvar en stund men det gör inget.
 
Det regnar men jag tror det kommer spricka upp senare idag bara för att jag tog strumpor och jeans. Tänker alltid på min exsvärmor när jag har strumpor på sommaren, jag har för mig att hon slutar ha strumpor vid midsommar och sen är hon utan hela sommaren vilket väder det än är, det skulle jag med vilja göra men har så fula fötter och så lite ork att fixa med dom...
 
Gillar inte fötter så mycket helt enkelt.
 
Nä, ägg och te och sen jobb, hejsvejs på er!
 
 
 
 

Kommentera här: