Lördag

Jag har planterat om tomatplantorna och sockerärtorna och jordgubbsplantor och vattnat och grejat på baksidan och så fick vi packa ihop allt igen då det är dax för grannen att tvätta taket igen imorgon.
 
Då rasar mossan som hagel och blandas med orange sörja som lägger sig som en hinna över hela tomten igen, hoppas det här är sista gången för jag lider verkligen av att ställa undan utemöblerna och packa ihop allt och att inte kunna sitta på baksidan, suck!

Men det är nog snart klart och jag är väldigt tacksam att han gör det för jag vill inte gå upp på taket och G har ont i sin rygg så han fixar inte heller det.
 
 
 
Har ni läst något om att affirmera fram dina önskningar?
Att bara genom positivt tänkande och stor tacksamhet kunna få det man önskar?
Tex The secret, Hemligheten, en bok och en film som handlar om hur man kan få vad man vill bara man tror på det?
 
Intressant eller hur, och nu kör jag stenhårt på att vi kommer att ha ett rött hus på landet och att det är precis så som vi vill att det ska vara och huset ligger fint på en stor tomt med frukträd, underbart!
 
Det är bara att affirmera fram det!
 
Här bor vi:
 
(Bild lånad från Hemnet)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: