Nationaldagsvila

Har bara varit idag, läst tidningar och suttit i solen på baksidan.
 
Jo, jag tog en liten tur till frisören också, såg en bild på mig själv som någon lagt upp på FB från igår och fick en smärre chock! Vad var det för rödhårig amerikansk pudelkärring på bilden??
Jag ser ju för hemsk ut i håret så jag tänkte faktiskt klippa av allt ihop men fick kalla fötter och tog bara en bit när jag väl satt där i stolen.
 
Det blev bra men jag funderar fortfarande på om jag inte ska kapa av rubbet för det är ju så fruktansvärt risigt, fast jag vet att jag tidigare när jag klippt av håret så har jag ångrat mig men det skulle vara skönt att få bort allt slitet men bara om jag hittar en frisyr som verkligen funkar i mitt lockiga ruffs.
 
Kanske om ett par veckor, jag ska tänka lite till på det.
 

Kommentera här: