Söndag

Jag fortsätter att röja, idag ska min garderob få en utrensning och städning. Mitt i allt blir det en liten paus då svärmor och Gs bror kommer över och firar Teddy.
 
Sen kör jag på tvättstugan som är helt belamrad med grejer och jag tänker slänga, slänga och slänga men jag har en hög med kläder jag tänker lägga ut på Tradera också.
 
Jag har aldrig sålt där förut, bara köpt, så det ska bli en spännande utmaning :-)
Hoppas något blir sålt!
 
 
Jag har börjat Instagramma, antagligen den sista i världen. Jag har tänkt att  "jag har väl inget att fota som någon vill se" och inte brytt mig, men fasiken, det är ju kul!
 
Det blir väl kanske lite mycket blommor och sånt just nu, både på bloggen och Instagram men om ni vill följa mig där så finns jag på annaviktoriaevelin :-)
 
Ha en bra lördag!
 
Bilder från igår när vi rensade ogräs och klipte rosor och var duktiga!
(Ja, okej då, G var duktig, jag fotade blommor och bin :-) )
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: