Lördag-Söndag

Vi hade en toppen dag igår.
 
Jag hann med att fixa städningen, Lowes lag vann (eller egentligen ställde det andra laget in så det blev ingen riktig match men de spelade mot varandra och hade roligt ändå) och sen kom våra gäster och vi frossade i pizza och både cider och vin och en del godis framför dumburken.
 
Danmark vann visst men jag minns inte alls låten.
:-)
Jag tyckte Norges låt var bra, kanske det hade varit bättre om vi tittat på deltävlingarna, fast intresset från min sida är ganska svalt när det gäller schlager.
 
Sen sov V, J och T över och vi gick upp ganska tidigt och åt långfrukost tillsammans, spelade spel, gjorde play do lera och var ute på framsidan.
 
Snart ska G köra Teddy till hans fotbollsmatch i Rönninge och jag ska tvätta jobbtvätt (hann inte med att fixa det på jobbet och tycker så synd om barnen om de får ligga en vecka till på sunkiga madrasser och täcken).
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: