Om att ett helt år har gått

Nu är det ungefär ett år sen jag tog bort min hängmage.
Jag var på ettårskontroll nu i kväll, det tog fem minuter för läkaren att säga att han var jättenöjd och att fråga om jag också är det och det är jag ju, mer än nöjd, jag tycker det blev jättebra trots att det syns ett band över hela magen och att jag har små så kallade hundöron på höfterna där de sytt ihop lite skrynkligt.
 
Jag har en fin slät mage och det är för mig det viktigaste!
 
Gammal bild direkt före och efter efter operation :
 
 
Jag, i mitt förra liv som deprimerad och sjukligt fet:
 
 
Och jag nu, när vi var på herrgårdsweekenden för några helger sen (tyvärr såg jag ut som fan i fejjan på denna bild men, men):
 
 
 
 

Kommentarer:

1 EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX:

skriven

Vad fin du är! Jag vill också ta bort hängmagen. Jag känner mig inte smal fastän jag vet att jag är det (har iofs fortf. bmi övervikt) men jag känner mig ganska nöjd med hur jag ser ut, ja förutom magen då.

Skall ta tag i det där att fixa remiss.

Svar: Tack! :-) Jag har också övervikt enligt BMI men det verkar som om det är så här min kropp vill väga.
Avell

Kommentera här: