Om att uppdatera bloggen dåligt

Hejsan!
 
Sorry för att jag uppdaterar så dåligt just nu, jag har liksom ingen inspiration just nu, jag har tex inte rört min kamera på flera veckor men jag ska försöka bli bättre.
 
Igår var det min lediga dag så som alla fredagar nästan, men den här fredagen var lite annorlunda, G har varit föräldraledig onsdag, torsdag och igår. När jag jobbade var det faktiskt lite besvärligt, jag blir så sällskapssjuk när han är hemma men han vill bara vara på övervåningen när det är dagbarn här hemma.
 
Igår var vi lediga båda två och då kunde vi umgås iallafall, vi var väldigt effektiva, vi handlade klart de sista julkapparna och sen åkte vi till ett lekland i Tyresö som heter Kaatach. Det var väldigt lyckat, knappt något folk där och äldsta sonen hängde med han också, riktigt kul fredagseftermiddag!
 
Sen på kvällen var jag och klippte mig hos min frisör, jag skriver MIN frisör för nu känner vi varandra riktigt bra och han är helt klart bäst på att få en att känna sig omhändertagen och glad.
Vi pratade musik och Prag och en massa annat, han är bäst på att klippa mig och världens trevligaste.
Jag ♥ Dani på Magic Hands!
 
Sen gick jag och G och käkade Asiatiskt på Chop Chop också i Port 73. Helt klart värt pengarna, man fick mat till ett helt kompani, nu orkade jag ju inte äta så mycket så G fick äta en och en halv portion, stackarn. Näst gång vi käkar där ska jag be om att få en Doggybag.
 
Bildkavalkad, fotade med min nya mobil en rosa iPhone 5c:
 
 
 
 

Kommentera här: