Fredag

Känner mig väldigt sliten, jag jobbar mellan 7.15 till 17.00 varje dag denna vecka utan några som helst raster eller pauser. Sen när sista barnet går hem har jag ju fortfarande två kvar som aldrig går hem som måste tas hand om. Tur att G tar en hel del på kvällstid fast han också är trött efter att ha passat 27 sexåringar på sitt jobb..
 
Idag jobbar jag också men sen är det helg, jippi!
 
Efter jobbet ska jag åka och klippa mig igen, det är en sak som jag inte tänkte på när jag kapade allt hår, att man måste klippa sig så ofta för att hålla frisyren snygg och att det blir ganska dyrt, synd men jag ska försöka få dottern att klippa mig lite då och då, hon vill ju bli firsör så hon kanske kan träna på mig...
 
(Vad ska jag fota när det är helt höst och inget mer växer hemma hos oss??)
(Troll kanske?)
 

Kommentera här: