Lördag-Söndag/ helgen

Den här helgen har gått alldeles för fort, jag hann bara nosa lite på den innan den sprungit förbi och var över
:-(
 
Igår var vi hos vänner, barnlediga och glada, tyvärr är vi alla ganska trötta småbarnsföräldrar (eller kanske bara barnföräldrar, när räknas barnen som stora, småtrollen kanske är stora nu??) och väldigt trötta så vi somnade i soffan och gick och la oss och sov vääldigt tidigt för att vara oss (eller ja, iallafall G för jag brukar ju slockna i soffan tidigt varje kväll nu på gamla dar)
hahaha, så kan det gå!
:-)
Idag har vi ätit godfrukost inte bara en gång utan två!, första frullen hos V och J innan vi åkte hem och andra när vi kom hem och väckte alla sömntutor som fortfarande sov lite här och var runt om i huset. Vi satt länge och pratade med dottern och hennes kompis och åt och åt, jag tänkte inte alls på att vi redan hade ätit en gång, gott var det iallafall!
 
Sen har vi vairt och följde med dottern när hon piercade sig i läppen, hon har länge velat ha en sån (eller två rättare sagt men den andra tar hon senare) och nu när vi fick ett bra erbjudande hos en vän så slog vi slag i saken och fixade det.
Hon var så duktig, piercaren också och allt gick så smidigt och snabbt, jag tror det kommer bli jättefint när det läkt och hon kan byta till en lite mindre hästsko/eller ring.
 
(Jag tog några bilder med mobilen men de blev hemska så de vill jag inte visa, note to myself, gå ingenstans utan en riktig kamera om jag ska fota något.)
 
Sen var vi och handlade inför veckan och nu är helgen helt färdig, jag med,
God natt!
 
Och så lite bilder helt utan samanhang med texten igen, jag måste bli bättre på att fota det jag gör och typ mig själv, eller vad man nu ska lägga upp i en blogg..
 
 
 

Kommentera här: