Onsdag

Kallt som attan utanför dörren och jag är trött så det blev inget löpband nu på morgonen.
 
Jag har bestämt mig för att 1 oktober då ska jag köra igång med en uppstramning när det gäller kost och motion och frm till dess så tänker jag äta det jag vill och känner för och sova så mycket jag vill!
 
Igår hade Lowe ett hemskt utbrott så det lät som om vi drog skinnet av honom eller något, han skriker och slåss och kastar saker så det regnar grejer överallt.
Han ville vara ute men vi tycker att han inte ska vara ute efter kl 19, dessutom sticker han iväg från gården och jag blir så orolig när jag inte vet var han är.
 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till när han får sånna där utbrott det är otäckt och det är svårt att själv hålla sig lugn och inte bli arg, för det blir jag när han kastar saker och skriker så fönstrerna skakar, mitt i allt ihop kom fiskbilen och plingade på dörren, de måste ju ha trott att någon blev misshandlad eller någon.
 
Jag känner mig så hjälplös, vad gör man åt sånt här?
 
Nu är det onsdag och han ska till skolan och jag jobbar som vanligt, hoppas det går smidigt idag och att det blir en fin dag trots att det är kallt.

Kommentera här: