Om att ha svullna fötter from hell

Vaknade av att det trycker i fötterna, jag kan inte beskriva riktigt hur det känns egentligen men det känns konstigt, spänt och tryckande på något sätt.
Mina fötter har en förmåga att svullna upp lite då och då. Det blir som en extra fotknöl på båda  sidor av foten och det känns som en geléknöl om man trycker där som åker runt typ. 
 
Jag vet faktiskt inte varför och en gång var jag hos doktorn men hon tyckte inte att det var svullet och det var inte det då, det är oftast på morgonen eller ibland på kvällen fötterna blir så här.
 
Nu ligger jag i sängen med fötterna i högläge, jag misstänker att jag har druckit för lite under några dagar och att det kanske kan påverka och att jag inte rört på mig tillräckligt.
Jävla kärringkropp redan, undrar hur det ska bli när jag blir gammal på riktigt om jag har alla gameltantsymptom redan nu??
 
...Suck..
 
Idag ska vi träna i alla fall och då kanske det blir lite bättre hoppas jag!
Det här kan ju inte vara normalt?? 
   

Kommentera här: