Om Påskafton

I går var det då äntligen påskafton som vi firade hos min bror med släkt och vänner, först var vi en sväng till Åda golfklubb där vi tittade på min mammas tavlor som hänger där nu under påsken.

Det blev en toppen dag med en massa roliga aktiviteter som äggmålning, tipspromenad och marsipangodistillverkning.

Och så en massa god mat också förstås, det är alltid knytis på påskafton och alla har med sig en massa godsaker,

omnomnom!

 

Innan vi kom iväg så stötte jag på en granne som uppenbart hade ätit surkål hela påsken och riktigt osade av skit men det löser sig nog, skit brukar lösa upp sig och försvinna så småningom, tyvärr stör det hela min sinnesstämning en del, fan vad jag hatar att bo så här tätt.

 

Tillbaka till vår härliga påskafton, här är lite bilder:

 

 
 
 

Kommentera här: