Om träning och sånt

Det funkar fortfarande bra med träningen, vi kör på och även om det inte syns så känner jag i kroppen, det är så häftigt. Lite tråkigt är det när man missar en träning, jag får nästan lite ångest då för jag vill så gärna men livet vill ibland annat och familjen och barnen måste gå före till viss del.
 
På söndag kommer Peter hit igen och ska påbörja min sleave på vänster arm och då kommer vi ställa in träningen ett par dagar för man ska låta kroppen läka ifred för att få bästa resultat på tatueringen.
 
Jag vill köra lite mer och hårdare denna vecka då för att kompensera även om jag vet att det inte riktigt funkar så.
 
Så i kväll köttar vi rygg och armar och på fredag ben tills de skakar :-)
 
Maten funkar inte riktigt som jag vill då jag har så rackarns svårt att inte okynnesäta när jag gör mellis och sånt till barnen, plötsligt står jag där och tuggar utan att ha en aning om på vad eller hur det gick till lixom, hahaha. Men det är bara att köra på, nu jäklar SKA de där jäkla kilona bort.
 
Sakta men säkert ska de försvinna och till min födelsedag ända borta i november såå ska jag ha min drömvikt och känna mig som en gudinna, det är målet!
 
 
 

Kommentera här: