Tisdag

Tvingade just iväg G till närakuten, han har jättesvårt att andas, antagligen på grund av allergi/förkylning men jag tycker han måste gå dit iallafall för det är inte okej att behöva må så dåligt. Hoppas han kan få hjälp på något sätt.

Det är ganska kämpigt i huvudtaget just nu, G mår dåligt och det frestar på, det är jobbigt på jobbet, vi har svårt att få pengarna att räcka till, tjafs med barn om olika saker, grannar som inte ens hälsar (barnsligt så det räcker och blir över och får en att vantrivas ännu mer, hoppas alla flyttar!), min kamera som fortfarande är på lagning, tvättmaskinen gick just nu sönder (igen, kommer ni ihåg allt strul förra året med den gamla som tillslut blev utbytt till denna?)..,

Det känns lite svårt att känna sig positiv just nu.

Men, men, nu ska jag gå och lägga mig för sömn brukar vara det bästa för mig när det känns så här, 
god natt!




Kommentera här: