Helgen som försvann med ett leende

Fredagkväll och vi hade precis bäddat ner oss och skulle se på någon serie så ringde vår kompis Jac. Några kompisar från Tyskland  behövde någonstans att ta vägen tills de skulle hem till Berlin så vi fick hoppa ur sängen igen och bädda till dom i småtrollens rum och fixa.  Sen kom David och Julia hit. Vi har haft det jättekul tillsammans trots att varken de eller vi hade några pengar direkt.  :-)
Vi satt uppe sent både natten mellan fredag och lördag och i natt var vi uppe tills klockan blev fyra och de åkte till Arlanda. 
 
Vi som bara skulle vara hemma och städa och slappa denna helg! 
😊
 
Nu ligger jag i badet med ansiktsmask och en lyxig badbomb i vattnet,  ett härligt avslut på helgen och ger bra energi till en ny arbetsvecka.  
 
Jag tillät mig att äta kebab igår utan bröd och några godisbitar annars har maten funkat bra och jag har börjat märka lite ändringar,  jag har mer energi känns det som och jag känner mig lite mindre svullen i kroppen tror jag.  Så jag är väldigt nöjd med denna helgen,  hoppas du oxå har haft en bra helg!  ❤
 

Kommentera här: