Jag LOVAR!

 Jag  har inte gett upp bloggandet, jag lovar.
 
Men det händer inte särskilt mycket roligt, är väl fortfarande semesterbakis i skallen.  Ingenting är lixom värt att skriva om känns det som, eller jo lite finns det väll ändå.
 Nu är det bara 12 dagar kvar till min och Gs efterlängtade resa till Prag, vi kommer vara borta tisdag till söndag och jag längtar ( fast jag nojjar en massa över flygresan och sånt också förstås).
 
Dottern har börjat gymnasiet på ett frisörprogram och det verkar jätteroligt, hon får experimentera hur mycket hon vill p oss i familjen haha. (Just nu är jag platinablond och lila i håret.) Näst yngsta trollet har börjat första klass och det har (peppar,peppar) gått bra. Äldsta sonen har än-tli-gen börjat på en jobbsökarkurs som verkar funka bra för honom och hans svårigheter. Så lite händer det, eller det händer egentligen massor så här i början av terminen och det är uppstart på jobbet, i skolorna, fotbollsträningar, innebandyträningar, föräldramöten och personalmöten så det är fullt upp hela tiden. Både jag och G är jättestressade över allt sånt just nu och det blir en massa onödiga bråk och tjafs hela tiden.
 
Japp, så ligger det till just nu men jag har INTE slutat blogga och återkommer lite då och då tills vi har kommit ikapp med tiden. Kram♥
 
(Men jag är mer aktiv på Instagram, manhittar mig som annaviktoriaevelin där..)
 
Instabilder:
 
 
 

Kommentera här: